Няма значение това. Валовете се зацепват еднакво при всички коли. Най-точно по градуси. Има си формули по които се смята всичко. Каквото се иска от мотора може да се сметне и резултата да покаже градусите на отваряне/затваряне на двата вала, припокриването на фазите и т.н.
Това дали фирмата производител е направила инструмент за зацепване по стандартни параметри няма нищо общо.
Иначе гърбицата на спортния вал може да бъде със същия профил както на оригинала. Под същия имам предвид централен профил и по тази причина петите за зацепване да са паснали. От друга страна коломбо както и кеткамс произвеждат и O.E.М валове. Това, че имат щампа коломбо не знаи че са спортни. Може да са просто копия на оригинала и най-вероятно са такива.
П.С. Няма какво да се чудите какви са и що са. Има начин да бъдат измерени и сравнени с фабричните. Както са монтирани могат да бъдат измерени, като се измери началото и края на фазата на вала и то с точност до половин градус.
Това дали фирмата производител е направила инструмент за зацепване по стандартни параметри няма нищо общо.
Иначе гърбицата на спортния вал може да бъде със същия профил както на оригинала. Под същия имам предвид централен профил и по тази причина петите за зацепване да са паснали. От друга страна коломбо както и кеткамс произвеждат и O.E.М валове. Това, че имат щампа коломбо не знаи че са спортни. Може да са просто копия на оригинала и най-вероятно са такива.
П.С. Няма какво да се чудите какви са и що са. Има начин да бъдат измерени и сравнени с фабричните. Както са монтирани могат да бъдат измерени, като се измери началото и края на фазата на вала и то с точност до половин градус.
Comment